  • Data: 2012-03-08 22:30:36
    Temat: [zmiana tematu] zamkniecie firmy i zwrot jakiejs kwoty
    Od: "oneir" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    tak naprawde temat tego watku moze byc mylacy, w poprzednim moim poscie
    napisalem co us mi zwrocil, i najprawdopodobniej nie vat

    > Masz usunąć VAT z kosztów a nie go oddawać.
    >
    > [...]

    czy ktos z Was moze mi teraz powiedziec co w takim razi mam zrobic
    konkretnie? łopatologicznie, jezlei sie nie da, to odeslijcie mnie do
    ksiegowego nie-wirtualnego

    pzdr
    s.