    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zakładam DG - strasznie OT
    Date: Mon, 16 Sep 2002 11:00:20 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:
    (ciach po Gotfrydzie.. :-))

    > Prawda. Nie zwalnia to jednak od obowiązku wpisania "startowego"
    > stanu do KPiR: mi doradca podatkowa (hm.... jak taki tytuł
    > poprawnie odmieniać ??
    Doradczyni, drogi Gotrydzie, doradczyni!.
    Tak jak sprzedawca i sprzedawczyni, sprawca i sprawczyni.

    Tylko sędzia sie nie nagina do naszej kochanej polskiej fleksji :-)
    Swoją droga, dlaczego nie sędzia i sędzini?
    Bo sędzina to żona sędziego, więc zajęte, a "ta sędzia" cokolwiek
    zgrzyta i przez gardło nie chce przejść. Bo jeżeli ta sędzia to chyba
    ten sędź? Sędź trybunało konstytucyjnego - czyz nie brzmi to
    dostojnie? :) Mnie sie podoba. ;-)

    Maddy (uwielbiam język polski!)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk