  • Data: 2002-09-16 13:40:35
    Temat: Re: zakładam DG, jak wpisy do EŚT?
    Od: "mih" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie.

    > Żeby mieć dowód że wprowadza się *swój* ŚT na stan DG ?
    > Sugestie że dobrze jest mieć dokument bywały na tej grupie
    > wielokroć, w góry mówię że zaprzeczenia (tj. przypadku że US
    > się przyczepił) nie znam.
    > Natomiast przeoczyłem że autor pisze o paragonach: jeśli
    > je ma to *jakiś* dowód może to i jest... (przynajmniej
    > legalności nabycia).

    No niestety tych dokumentów już nie posiadam. Ale przyjmę że US się nie
    przyczepi więc wciągnę go w ŚT (wyceniam na ok. 2500zł) i w całości
    zamortyzuję w pierwszym lub drugim miesiącu działalności.

    > [...]
    >
    > I tu się zgadzamy - IMO dlatego lepiej mieć komputer na ŚT.

    Czy jest limit łącznych zakupów 3500 w roku podatkowym na te ulepszenia czy
    mogę tych ulepszeń dokonywać sobie ile chcę, pod warunkiem że żadne z nich
    nie przekroczy tej granicy?
    Jeszcze jedno - jak w końcu dokupię ten dysk i zgodnie z ustawą wliczę go od
    razu w KUP to już nie muszę tego ulepszenia dopisywać jakoś w ŚT ?

    Pozdrawiam
    Michał