  • Data: 2002-09-16 10:16:27
    Temat: Re: zakładam DG, jak wpisy do EŚT?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Sep 2002, DarekS wrote:

    >+ >> 2) Do prowadzenia DG potrzebuje komputera, ktory juz posiadam,
    >+ >> zakupiony ok. rok temu, nie mam na niego dowodow zakupu (kupowany na
    >+ >> paragony). Czy muszę go wciągnąć do ewidencji środków trwałych, czy
    >+ >> w ogóle US musi wiedzieć że mam komputer?
    >+ >
    >+ > Najlepiej pusci go przez komis tzn sprzedaj do komisu a potem odkup na
    >+ > fakturę lecz aby nie był ST (ponizej limitu)
    >+
    >+ Bez sensu! Po co napychać kieszeń właścicielowi komisu?

    Żeby mieć dowód że wprowadza się *swój* ŚT na stan DG ?
    Sugestie że dobrze jest mieć dokument bywały na tej grupie
    wielokroć, w góry mówię że zaprzeczenia (tj. przypadku że US
    się przyczepił) nie znam.
    Natomiast przeoczyłem że autor pisze o paragonach: jeśli
    je ma to *jakiś* dowód może to i jest... (przynajmniej
    legalności nabycia).
    [...]
    >+ > Zrób tak aby nie był ST
    >+
    >+ Zakupy do 3500 modernizujące ŚT można wpisywać od razu w KUP

    I tu się zgadzamy - IMO dlatego lepiej mieć komputer na ŚT.

    Pozdrowienia, Gotfryd