  • Data: 2002-09-16 10:43:44
    Temat: Re: zakładam DG, jak wpisy do EŚT?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Sep 2002, cef wrote:

    >+ > -...a w niektórych gminach można się załapać na 300% amortyzacji,
    >+ > czyli 90% rocznie.
    >+
    >+ Chętnie poznam szczegóły :-)

    Dla przykładu trasą:
    http://www.google.com.pl/search?q=wykaz+gmin+zagro%B
    Fonych&ie=ISO-8859-2&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google
    do:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/bez0610.html
    a dokładniej:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/bez0610.html#
    1

    *** UWAGA ***

    Są DWA RÓZNE wykazy gmin (powiatów) w których stosuje się
    dwie RÓZNE klasy preferencji (zdaje się że "ta druga" to m.in.
    czas "brania bezrobotnego" i jakieś preferencje *dla gmin*),
    nas interesuje ten z "szczególnymi instrumentami ekonomicznymi",
    zresztą w rozporządzeniu par.1.1 wymienia "podatników używajšcych
    œrodków trwałych..."
    -:)

    Powiem ci że śledztwo prowadzone "od tyłu" (pytałem czy powiat
    "w tym roku nadal się łapie") dało zaskakujący wynik:
    - doradca podatkowy
    - US (kilka działów)
    - UM (kilka działów)
    - UP
    - prezes i księgowa małej firmy
    .... i "czeski film", czyli "nikt nic nie wie" :)

    W końcu znalazłem oryginał (poprzedni) i wszyscy prosili
    o namiar :)

    Pozdrowienia, Gotfryd