  • Data: 2002-09-16 07:55:09
    Temat: Re: zakładam DG, jak wpisy do EŚT?
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepiej pusci go przez komis tzn sprzedaj do komisu a potem odkup na
    > fakturę lecz aby nie był ST (ponizej limitu)

    Bez sensu! Po co napychać kieszeń właścicielowi komisu? Jeżeli chcesz go
    wprowadzić do firmy - zrób to najprościej jak można, czyli przez
    oświadczenie i dowód wewnętrzny (zakupiony rok temu więc jego wartość prawie
    na pewno będzie poniżej 3500 więc od razu w KUP ew. w ewidencję ŚT i 100%
    amort.)

    Jak napisałem szacujesz wg aktualnej wartości rynkowej np. średnia z cen
    komisowych w okolicy czy z ogłoszeń w prasie na tego typu sprzęt, w takiej
    lub podobnej konfiguracji. Jeżeli wyniesie ona powyżej 3500, to tak jak
    napisał poniżej kolega

    > Według aktualnych stawek z Monitora

    > Zrób tak aby nie był ST

    Zakupy do 3500 modernizujące ŚT można wpisywać od razu w KUP

    j.w.

    Zasadniczo US traktuje drukarkę jako element ŚT nazywanego zestawem
    komputerowym. Jeśli chodzi o KUP to j.w.
    Powodzenia

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu