eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny › Re: wynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny
    Date: Fri, 04 Feb 2011 13:23:23 +0100

    W dniu 2011-02-04 12:33, Rafal T. pisze:

    > A czy moge zarejestowac tam gdzie jestem zameldowany a prowadzić w
    > drugim mieszkaniu? Nie wiem czy dobrze to zrozumiałem?

    Chodzi o to, że działalność rejestruje się tam, gdzie się mieszka (w
    teorii) lub tam, gdzie jest się zameldowanym (w praktyce).

    Natomiast można sobie dobrać dodatkowe miejsca prowadzenia działalności.
    Jeśli zatem prowadzisz dajmy na to sklep, to jego adres jest dodatkowym
    miejscem prowadzenia.

    Jeśli natomiast w tym drugim mieszkaniu dłubiesz sobie swoje rzeczy i
    tak naprawdę nikt postronny o tym nie musi wiedzieć, że masz tam
    warsztat pracy, to nie wygłupiaj się i nie rejestruj tego oficjalnie.
    Miej swój adres DG taki jak adres zameldowania i finito, bo w przeciwnym
    przypadku więcej sobie narobisz zmartwień niż to warte.

    --
    Liwiusz