eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny › Re: wynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny
  • Data: 2011-02-04 20:30:56
    Temat: Re: wynajęcie mieszkania na prowadzenie DG od czlonka rodziny
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal T. wrote:

    > użyczenie na kwotę czynszu wpłacanego do administratora - ten niestety
    > jest zmienny co 6 miesięcy

    To nie jest użyczenie tylko wynajem.
    Użyczenie jest z definicji przekazaniem do używania BEZPŁATNIE.

    > Ale po co mam przekwalifikowywać? Nie rozumiem? Przykład: na
    > zamkniętym osiedlu jest zarejestrowana sklep internetowy. Ani
    > wlaściciel ani pracownik nie mieszka w nim. Lokal jest wynajęty i
    > zarejestrowany w tym lokalu. Czy jest jakiś problem z tym?

    Nawet większy niż gdybys tam ktoś mieszkał, bo trudno mówićo tym, że lokal
    pełni funkcję mieszkalną tzn ktoś tam mieszka i dodatkowo (bez istotnego
    znaczenia dla opłat)
    zarejestrowana jest tam działaność. Tak jak piszesz - to jest klasycznie
    lokal na działalnośc.
    Możesz tego nie zgłaszać nikomu, ale jak się komuś ubzdura, to możesz dostać
    zawału
    jak się dowiesz co jeszcze oprócz już wymienionych ciekawostek może Cię
    spotkać.
    Od ppoż zaczynając a na odpadach koncząc :-)