  • Data: 2009-07-16 13:05:22
    Temat: Re: wezwanie do US pierwszy raz - czego mam się bać?
    Od: Zuzia <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > Nie dał mi szansy nawet :-)
    > Poza tym to nie była ironia, tylko stwierdzenie faktu.

    No chyba że tak :)

    > Gotów jestem przyjąć zakład, że 80% księgowych posługuje się tym
    > terminem nie zdając sobie sprawy, jak to jest uregulowane prawnie
    > - więc nie nazywałbym tego gafą -

    Możliwe, w każdym razie zupełnie nie o to chodziło w mojej wypowiedzi,
    po prostu to była pierwsza rzecz, jaka wpadła mi do głowy w sprawie
    tego, że dziewczyna, która zajmowała się moimi dokumentami naopowiadała
    mi bzdur.

    Zanim napisałam o tej nieszczęsnej kwocie wolnej o podatku wpisałam taki
    termin w google, znalazło coś takiego, do tego spojrzałam, że hasło
    występuje w wikipedii, więc pozwoliłam sobie go użyć :) Aczkolwiek jak
    widać moje sprawdzanie było za mało wnikliwe :)
    Wikipedią też się przestanę posługiwać po tym co chyba Gotfryd dziś czy
    wczoraj napisał :)

    Tak na przyszłość, czy sformułowania "kwota zmniejszająca podatek" oraz
    "dochód wolny od podatku" są prawidłowe?