  • Data: 2009-07-16 16:04:06
    Temat: Re: wezwanie do US pierwszy raz - czego mam się bać?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-07-2009 o 16:16:44 Zuzia <m...@t...pl> napisał(a):

    > Wzięłam to z pierwszej pozycji, jaka pojawia się w google po wpisaniu
    > "kwota zmniejszająca podatek", ale teraz widzę, że w "Rzeczpospolitej"
    > również był to jakiś skrót myślowy stworzony dla potrzeb strony
    > internetowej, bo jak się zagłębimy, to napisano: "Kwota zmniejszająca
    > podatek i roczny dochód nie powodujący obowiązku zapłaty podatku" -
    > teraz chyba będzie dobrze. Po małej popołudniowej drzemce rozumuję chyba
    > trochę lepiej i już wiem na czym całe zamieszanie polega.

    Kiedyś w "Dobrej Firmie" przeczytałem że zmiany w ustawie o PIT
    spowodowały podwyższenie kwoty zmniejszającej podatek, po czym
    w dalejsz części artykułu znalazło się stwierdzenie że na tym
    nie koniec odbrych wiadomości, bo rośnie też kwota wolna od podatku.
    To się nazywa propaganda sukcesu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek