  • Data: 2009-09-21 08:49:58
    Temat: Re: ulga na cele rehabilitacyjne
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytałem ale to nie odpowiada na moje pytania.
    > dwaKa

    A chyba powinno, gdyż
    " Przez adaptację należy rozumieć takie przystosowanie mieszkania lub
    budynku mieszkalnego, które umożliwi lub ułatwi życie w nim osoby
    niepełnosprawnej, a nie jedynie poprawi standard."
    IMO możliwość 'pełniejszego' otwarcia okien to nie ułatwienie życia, lecz
    poprawienie standardu i życia i mieszkania, więc nie kwalifikuje się do
    tej ulgi bez względu na to, co znajdzie się na fakturze ponad to co
    znaleźć się musi z nakazu litery prawa. Mało prawdopodobne wydaje się, by
    otwarcie tylko dolnych okien powodowało zbyt małą wymianę powietrza w
    pomieszczeniu. Te okna musiały by być .... wielkości kratki wentylacyjnej.