  • Data: 2009-09-24 19:14:09
    Temat: Re: ulga na cele rehabilitacyjne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Sep 2009, witek wrote:

    > Tak przy okazji. Wymiana okien na inne to zmiana elewacji budynku.
    > Upewnij sie, ze od zewnatrz wstawiane okna wygladaja podobnie jak stare, zeby
    > ci potem jakis nadzor budowlany, tudziez urzad miasta lub cholera wie kto
    > jeszcze

    Jak budynek sprzed wojny, to konserwator zabytków :)
    BTW: pieczołowicie przechowuję urzędowe pismo, w którym dostałem zgodę
    na zamurowanie jednego z okien, pod warunkiem zostawienia "widocznej
    wnęki" o wymiarze okna i głębokości (cytat): "40 cm".
    Ściana bez tynku ma 38 cm :>

    > Znam pare osob, ktore niezle sie na denerwowaly jak wymienily sobie
    > dwuskrzydlowe okna na jednoskrzydłowe i sie przyczepili.

    Można się bronić listwą rozdzielającą - przywracającą jedynie wygląd,
    nie "skrzydłowość". Ale prawda, jak już ktoś ma mieć "widocznie
    podzielone" a nie zależy mu *aż tak* na cenie, to lepiej mieć podzielone
    fizycznie (a najkorzystniejszy - acz najdroższy - jest ruchomy słupek :))

    pzdr, Gotfryd