  • Data: 2003-09-09 07:55:24
    Temat: Re: stawka VAT za licencje...
    Od: Beata Podpora <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gotfrydze, przeciez licencja na projekt graficzny to nie jest
    licencja
    > na program komputerowy, a tylko takie sa ovatowane.
    > No i zanim licencje na programy zostały objęte VATem oczywiście mu NIE
    > PODLEGAŁY. Nie były zwolnione, ale jak każde inne prawa nie byly ujęte w
    > ustawie o PTU.

    Witam szanowne grono!
    I mam pytanko w temacie vat-u na projekty graficzne.
    Prawde mowiac zdziwil mnie odrobinke post Maddy, ze projekty graficzne
    nie podlegaja o-vat`owaniu.
    Dostalam juz kilka faktur na wykonanie projektow graficznych pewnych
    serwisow. Na kazdje z nich widnieje 22% stawka vat.
    Wlos mi sie na glowie zjezyl....bo przeciez od jakiegos czasu odliczam
    sobie ten vat - a skoro faktury sa blednie wystawiane, to robie to
    niezgodnie z przepisami.
    I teraz kolacze mi w glowie jedna mysl - korekty!!!!! :-(

    ALe rozmawialam z pania z US i ona twierdzi, ze jest to prawidlowa
    stawka. Przewertowala wszystkie swoje "papierki" i niegdzie nie znalazla
    informacji, aby takie uslugi nie podlegaly ustawie o Vat.
    W tym momencie juz sama nic nie wiem.
    Jaka jest podstawa prawna "nie podlegania" pod vat projektow
    graficznych?
    A tak w ogole to jaki jest numer PKWiU tego typu uslug?

    Przepraszam, za tak dlugie uzewnetrznienia:-)
    I prosze o komentarz :)

    Beata