  • Data: 2006-12-04 17:18:29
    Temat: Re: sprzeda? zwolniona i ovatowana a deklracja vat7
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-12-2006 o 18:10:43 Anonimowy Przedstawiciel Okupanta
    <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> napisa?
    > w wiadomo?ci news:e_Xch.44880$5m3.40297@fe01.news.easynews.com...
    >
    > Ja nie uwzgl?dniam takich faktur, od których nie odliczam vat w
    > ogóle w rejestrach vat. Jesli na fakturze jest cz??ae kwoty od
    > której odliczam, a cz??ae nieodliczalna, to do rejestru wpisuje
    > ca?? faktur? z rozbiciem na te dwie cz??ci, za? w deklaracji
    > uwzgl?dniam tylko t? cz??ae, od której odliczam vat.
    > W?a?nie mam kontrol? podatkow? w zakresie VAT i jak na razie nikt
    > si? tego nie czepi?. Protoko?u spodziewam sie na pocz?tku
> [...]

    Problem w tym że to co u Ciebie jest ok u kogo innego może nie być ok.
    W VAT są różne jaja - proporcja zakupów, proporcja sprzedaży, korekta
    na koniec roku - a rejestry mają być skrojone na miarę tak, aby podanik
    mógł na ich podstawie prawidłowo wypełnić deklaracje. Siłą rzeczy
    nie ma jednej uniwersalnej metody.

    pozdrawiam