  • Data: 2006-12-04 18:05:22
    Temat: Re: sprzeda? zwolniona i ovatowana a deklracja vat7
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tj1o03k35o25xk@unknown...
    > Dnia 04-12-2006 o 18:10:43 Anonimowy Przedstawiciel Okupanta
    > <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > Problem w tym że to co u Ciebie jest ok u kogo innego może nie być ok.
    > W VAT są różne jaja - proporcja zakupów, proporcja sprzedaży, korekta
    > na koniec roku - a rejestry mają być skrojone na miarę tak, aby podanik
    > mógł na ich podstawie prawidłowo wypełnić deklaracje. Siłą rzeczy
    > nie ma jednej uniwersalnej metody.

    No dokładnie tak,ja zawsze stosowałam metode uwzględniania w deklaracji
    tylko tego netta,od którego odliczałam vat,IHMO proste i sprawdzalne.Dziś
    zobaczyłam wspomniany wcześniej sposób wykazywania wszystkiego ,jak dla mnie
    jest nieczytelny,ale kwestia przyzwyczajenia,podobno te dwa są
    poprawne...ale podobno:(
    pozdrawiam ania