  • Data: 2006-02-06 07:41:56
    Temat: Re: samochód prywatny - odliczanie vat
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam tak zresztą robię
    tak, to bardzo merytoryczne

    > Było już o tym na grupie.
    nie upieram się co do słuszności mojego stanowiska, przedstawiłem swój pkt
    widzenia, jak na razie nikt nie wskazał mi błędu, tylko argumenty tak bo
    tak, oczywiście tudno pogodzić się z faktem, że tym sposobem taci się ileś
    kasy
    ponawiam pytanie: komu z tych co odliczają skarbówka podczas kontroli nie
    podważyła odliczania vatu, myślę, że jest to bardziej miarodajne niż
    dyskusje w necie