  • Data: 2006-02-06 14:26:39
    Temat: Re: samochód prywatny - odliczanie vat
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pisarczyk" <q...@q...co> napisał w wiadomości
    news:ds7edf$m2j$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > sugestia raczej do autora wątku

    > masz rację: _czasami_

    Może jednak czasem zaryzykuj? I tak ryzykujesz, że kierując się własną -lub
    kogokolwiek z tej grupy - wykładnią popełniasz błędy. Zyskasz może nowe
    spojrzenie na sprawę :))). Piszę teraz zupełnie serio - zdecydowanie dobrą
    opinię o swoim US wyrobiłam sobie w zeszłym roku. Nie generalizuję
    jednakowoż i wiem do której pani nie udawać się z zapytaniem, bo ona z kolei
    tylko udaje, że coś wie.
    A o wiążącą interpretację się zwracałeś?
    > Pozdrawiam
    > Darek

    Takoż, Graszka.