  • Data: 2006-02-06 15:14:54
    Temat: Re: samochód prywatny - odliczanie vat
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co> szukaj wiadomości tego autora

    > Może jednak czasem zaryzykuj? I tak ryzykujesz, że kierując się
    własną -lub
    > kogokolwiek z tej grupy - wykładnią popełniasz błędy. Zyskasz może nowe
    > spojrzenie na sprawę :))). Piszę teraz zupełnie serio - zdecydowanie dobrą
    > opinię o swoim US wyrobiłam sobie w zeszłym roku. Nie generalizuję
    > jednakowoż i wiem do której pani nie udawać się z zapytaniem, bo ona z
    kolei
    > tylko udaje, że coś wie.
    Dotychczas w swoich sprawach po prostu problemów nie miałem, w sprawie
    samochodu to po prostu wytarczy wziąć liczydło i wyliczyć sobie, że
    zdecydowanie bardziej opłaca się wprowadzić auto do EST.

    > A o wiążącą interpretację się zwracałeś?
    Właśnie teraz przymierzam się do zakupów, których udokumentowanie banalne
    nie będzie. Pytałem już kilka księgowych, odpowiedzi nie uzyskiwałem żadnej
    lub proponowały jakiś tok postępowania z zastrzeżeniami i generalnie radziły
    wystąpić o wiążącą interpretację.

    Wracając do wątku to odnoszę wrażenie, że skarbówka nie kontroluje DG z nie
    wprowadzonymi autami do EST, więc chyba wycofam swoje i będę rozliczać przez
    EPP, po co kusić los ...
    Pozdrawiam
    Darek