  • Data: 2006-02-04 18:15:36
    Temat: Re: samochód prywatny - odliczanie vat
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > Który konkretnie przepis jest nieprecyzyjny?
    A który przepis pozwala Ci na odliczanie vatu od dokumentów nie będących
    kosztem?

    > Ja mówię TAK i jest 2:1 dla nas. :-)
    może sobie być 500000000000000000:1 merytorycznie to żaden argument

    > Jeśli uważasz, inaczej, to pokaż przepis
    > zakazujący odliczeń.(pomijam paliwa0
    Paragrafów nie chce mi się szukać, mój punkt widzenia uzasadniam
    następująco:

    wydatek (celowo tak piszę, nie koszt) związany z pojazdem
    _nie_wprowadzonym_do_ewidencji_ST to wydatek rejestrowany w ewidencji
    przebiegu, a nie do KPR nie jest więc kosztem, do KPR wpisujesz DW
    sporządzony na podstawie zapisów z ewidencji przebiegu, to _ten_dokument_
    jest kosztem
    a w ustawie o vat stoi, że prawo do obniżenia podatku należnego przysługuje
    od wydatków zaliczonych do kosztów

    Pozdrawiam
    Darek