eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow. › Re: rycza3t ewidencjonowany - brak o?wiadczenia o formie opodatkow.
  • Data: 2007-02-14 14:20:47
    Temat: Re: rycza3t ewidencjonowany - brak o?wiadczenia o formie opodatkow.
    Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:eqv39n$gne$1@inews.gazeta.pl...

    > Kurcze, uważam że byłoby spektakularne, gdyby takie coś udało się
    > załatwić "na litośc". :-) No zobaczymy.

    mnie tylko sciska, ze powyzsze tlumaczenie w przypadku osob z 1 str. gazet
    są na porzadku dziennym, a jak chodzi o szarego obywatela, ktory akurat na
    tym sie nie zna, to ogol obywateli szarych (bez obrazy ;-)) sie oburza i
    spectaclum szuka ;-))

    dochody byly tylko z 1 dzialalnosci(1 faktura 1x m-c), zero odliczen
    kosztow, podatek placony co miesiac w wys. 8,5% - moim zdaniem nie widac
    jakiegos strasznego szachrajstwa, ale to juz wywod OT.

    pozdr.h.