eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow. › Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow.
  • Data: 2007-02-17 22:43:04
    Temat: Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Feb 2007, Hania wrote:

    > sfrustrowane przyglupy sa wszedzie. Ja tylko mam nadzieje, ze to wredne
    > babsko, ktore przyjmujac ode mnie NIP 1, gdzie zaznaczylam w sposobie
    > prowadzenia rach. "inne ewidencje" a nie KPiR nie zażądało ode mnie
    > oświadczenia, bedzie miala pryszcze na swej paskudnej gebie do konca swego
    > parszywego życia. To jest chore, ze urzedasy w swych ciasnych lbach nie
    > mieszcza czegos takiego jak "dobra wola" podatnika.

    Wiesz w czym jest największy problem?

    Ano w tym, że istotna większość obywateli myśli tak jak Ty.
    Co gorsza, nie wiem czy świadomie i celowo (horror) czy nieświadomie
    i niecelowo (nie wiem czy nie większy horror...) tak wynika również
    w odniesieniu do (większej, istotnie większej części) różnej maści
    redaktorów, komentatorów i innych prezenterów.
    Tak mi wychodziło, jak czytałem i słuchałem komentarzy na temat
    "problemu piekarza".
    Przecież problem nie leży w "ciasnym łbie" urzędnika w mniejszym lub
    większym US, a na Wiejskiej, w Warszawie.

    TAKI PRZEPIS W IMIENIU PANSTWA ZATWIERDZILI POSŁOWIE!

    > A dzis kierowniczka
    > dzialu jakiegostam w US chciala mi wmowic, ze o rozliczeniu ryczaltem
    > decyduje wybor rodzaju dzialalnosci przy jej zakladaniu (EKD), a nie to, co
    > wynika z faktur-nosz...

    Przezornie zapodam, że nie twierdzę iż tak nie bywa - to swoją drogą :)
    Idzie o to, że jak "bug" jest w przepisie, to naprawdę winy urzędnika
    w tym się doszukiwać nie można :(

    pzdr, Gotfryd