eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow. › Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow.
  • Data: 2007-02-16 15:24:27
    Temat: Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Hania wrote:
    > sfrustrowane przyglupy sa wszedzie. Ja tylko mam nadzieje, ze to wredne
    > babsko, ktore przyjmujac ode mnie NIP 1, gdzie zaznaczylam w sposobie
    > prowadzenia rach. "inne ewidencje" a nie KPiR nie zażądało ode mnie
    > oświadczenia, bedzie miala pryszcze na swej paskudnej gebie do konca swego
    > parszywego życia. [...]

    Rozumiem Twoje rozgoryczenie i współczuję, ale czy gdybyś swój NIP-1
    wysłała pocztą to czy miałabyś pretensje do skrzynki pocztowej?

    Zastanów się, czy skoro już rozliczasz się na warunkach ogólnych nie
    będziesz w stanie ograniczyć strat rozliczając sie z wspólnie z
    małżonkiem/dzieckiem albo - przede wszystkim - uwzględniając rzeczywiste
    koszty prowadzenia działalności.

    Tyle tylko, że nie prowadziłaś KPiR tak więc może być z tym pewien problem.

    Pozdrawiam

    Piotrek