eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow. › Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow.
  • Data: 2007-02-15 13:44:34
    Temat: Re: ryczałt ewidencjonowany - brak oświadczenia o formie opodatkow.
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Hania napisał:

    > gdybologia moja weszy szwindel - czemu TAK WAZNEJ RZECZY NIE MA JAKO
    > OBOWIAZKOWY FORMULARZ LUB CZESC NIP1? :( Urzedniczka przyjmujaca NIP 1
    > powinna moim zdaniem informowac nowicjuszy o wszelkich mozliwych
    > zalacznikach.
    >
    > jak sądzisz,czy w takiej sprawie mozna np. wniesc o samoukaranie (ktore i
    > tak bedzie nizsze od wyrownania podatku?)

    <Samoukarałaś> się juz sama. Brak złożenia takiego oświadczenia, w
    dzisiejszym stanie prawnym,skutkuje opodatkowaniem wg skali.
    Stwierdzenie, że termin złożenia takiego oświadczenia jest terminem
    nieprzywracalnym oznacza, że żadne prośby ani żądania nie spowodują, że
    urząd skarbowy przyjmie opodatkowanie ryczałtem. Chyba , że zdarzy się
    cud i urzędnik stanie sie człowiekiem - ale wtedy on sam może
    potrzebować czyjegoś wsparcia, jak straci pracę.