  • Data: 2009-06-24 12:54:44
    Temat: Re: różnice kursowe raz jeszcze
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    cef wrote:
    > w przypadku KPiR jest to wyjatkowo proste:

    Jeszcze odnosząc się do tego "wyjątkowo proste".

    Zauważ, że Twój sposób jest wyjątkowo prosty właściwie w tylko jednym
    przypadku.

    Jeśli przychód i przewalutowanie ma miejsce w ramach tego samego
    miesiąca i najlepiej dotyczy całości przychodu.

    W każdym innym przypadku jest to - delikatnie mówiąc - przerost formy
    nad treścią.

    I zdając sobie z tego sprawę jedynie z tego powodu wystąpiłem o taką
    akurat interpretację różnic kursowych.

    A ostatnio pojawił się "side effect" tej interpretacji, kiedy
    postanowiłem zmienić bank i używać DealingNet.

    Piotrek