eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkirozliczenie firmy - porada dla początkującego - amortyzacja › Re: rozliczenie firmy - porada dla początkującego - amortyzacja
  • Data: 2002-04-19 13:34:12
    Temat: Re: rozliczenie firmy - porada dla początkującego - amortyzacja
    Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <h...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:3b5p9a.767.ln@neron2.mgc.pl...

    > 2. co i jak i w jakiej kolejności mam załatwiać aby móc skorzystać z
    > "amortyzacji" mając taki samochód jaki mam.

    Zalozyc ewidencje ST i zrobic w excelu jakas tabele amortyzacji.
    Potem co miesiac dane o amortyzacji z tabeli wrzucac w KPiR.
    Przy samochodzie osbowym (plus inne ze wzgledu na ladownosc) kosztem
    podatkowym jest tylko amortyzacja liczona od wartosci 20.000 EURO, stawka
    roczna amortyzacji 20%.
    Natomiast w kwestii ustalenia wartosci poczatkowej musi Ci pomoc ktos inny.

    Karol