eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkirozliczenie firmy - porada dla początkującego - amortyzacja › Re: rozliczenie firmy - porada dla początkującego - amortyzacja
  • Data: 2002-04-22 20:52:36
    Temat: Re: rozliczenie firmy - porada dla początkującego - amortyzacja
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Apr 2002, Magdalena Woloszyk wrote:
    [...]
    >+ > zazwyczaj CAŁOŚĆ, ale "samochodziarzy" fiskus karze :]
    >+ Tylko samochodziarzy osobowych.
    >+ Gotfrydzie! Sprawiasz mi taki zawód... :-(

    No... :(
    Chyba pisanie o niewłaściwej porze źle się kończy :]
    Thx za korekty - nie pamiętam czy w pytaniu BYŁA mowa
    o tym co to za samochód czy nie; o VATcie rzeczywiście
    namieszałem :(
    [...]
    >+ To nie jest aż takie trudne, ale po twoich wyjasnieniach chłopak w łeb sobie
    >+ strzeli.

    Acha. Po czym aplikujesz coś sześć pytań warunkowych,
    i powiadasz że to proste ;)
    -:)

    [...]
    >+ I sie nie bój, to prostsze niz całki.
    >+
    >+ Maddy (wiem jak wygląda całka - taki robaczek:))

    Dobre :)

    Pozdrowienia, Gotfryd