  • Data: 2007-01-24 10:04:41
    Temat: Re: rozliczenie PIT 1/8B
    Od: "RS" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuje p.Gotfrydzie za istotną pomoc w tej sprawie J

    Dodatkowo wyjaśniam, że :

> [...]

    >czynienia z umową (fakt "powołania" nie zmienia tego, że
    >występuje "zgodna wola stron"), zaś idąc dalej owa umowa jest
    >zawarta w celu "dokonywania czynnosci prawnych", co wypisz
    >wymaluj jest wzorcowym przykładem wypełnienia definicji
    >zlecenia z Kodeksu Cywilnego.
    > A w odróżnieniu od np. przepisów Kodeksu Pracy, w przepisach
    >o wynagrodzeniu zarządcy nie ma listy właściwości umowy
    >wyłączających zasady cywilnoprawne.
    >IMO wynika z tego, że do takiej umowy stosuje się wszelkie
    >przepisy KC. Również te, które określają co to za umowa.

    Wspólnota zawarła z członkami Zarządu Wspólnoty

    "Umowę o zarządzanie nieruchomością wspólną",

    która ma charakter umowy-zlecenia;

    wypłaty m-czne wynagrodzenia + skł. zdrowotne( ZUS )

    + zaliczki pod.doch. (US).

    > Jeśli z jakichś powodów nie jest to wykonalne, powinniście wykazać 11
    > wynagrodzeń i skorygować PIT-4 na zerowy.

    >Czekaj.
    > Moim zdaniem, to zależy kto był winny przelewu na niewłaściwe
    >konto. Zajrzyj do sąsiedniego posta - jeśli to otrzymujący
    >wynagrodzenie podał niewłaściwe konto (np. kiedyś podał
    >i zapomniał zmienić przy rozwiązaniu umowy z bankiem) to
    >warunek "postawienia do dyspozycji" jest IMO ewidentnie
    >wypełniony.
    > Pasuje?

    Członek Zarządu podał numer swojego konta na początku roku 2006

    i pod koniec roku rozwiązał umowę z bankiem.

    O tym fakcie powiadomił administratora w styczniu 2007,

    podajac nowe konto bankowe.

    Rozumiem, że nie trzeba robić korekty deklaracji DRA i PIT-4,

    za m-c grudzień 2006, a w PIT 11/8B dla członka zarządu

    należy wykazać wypłaty za 12 miesięcy ?