  • Data: 2007-01-25 00:03:26
    Temat: Re: rozliczenie PIT 1/8B
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Jan 2007, RS wrote:

    > Członek Zarządu podał numer swojego konta na początku roku 2006
    > i pod koniec roku rozwiązał umowę z bankiem.
    > O tym fakcie powiadomił administratora w styczniu 2007,
    [...]
    > Rozumiem, że nie trzeba robić korekty deklaracji DRA i PIT-4,
    > za m-c grudzień 2006, a w PIT 11/8B dla członka zarządu
    > należy wykazać wypłaty za 12 miesięcy ?

    Wyrocznią nie jestem, ale na mój gust warunek "postawienia
    do dyspozycji" został spełniony. Czyli wynagrodzenie DOSTAŁ
    (mimo że nie wziął - z własnej winy).
    Przymusu *wydania* wynagrodzenia, a tym samym łażenia za
    uprawnionym żeby sobie wziął co jego ustawa nie przewiduje!
    Oczywiście piszę o podatku (i składkach), bo jak na PK się
    księguje "zbędne pieniądze w kasie" ;) to nie wiem! (ale
    podejrzewam że jako "zobowiązanie do zapłaty" się wyzerują).

    pzdr, Gotfryd