  • Data: 2009-07-17 17:06:28
    Temat: Re: [press] Podatek progresywny zaskarżony do TK
    Od: news <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 15:58:59 +0200, Baloo napisał(a):

    > No i stać go - kupił za własną kasę. Urządza za własną kasę. Remontuje za
    > własną kasę.
    > To po kija ma jeszcze płacić kolejną kasę za to, że ma swoją własną
    > nieruchomość?

    To my się troche nie rozumiemy, więc wytłumaczę: Ktoś pisał żeby wszystkie
    podatki zastąpić podatkiem pogłównym, bo jest najlepszy. Ja odpisałem, że
    lepszy byłby podatek od nieruchomości. Natomiast ty mi się teraz pytasz po
    kija płacić podatek od nieruchomości. Innymi słowy w tej chwili pytasz mi
    się po kija w ogóle płacić podatki (bo w moim modelu jest powiedzmy *tylko*
    podatek od nieruchomości), a to pytanie już jest z innej bajki.

    Gdyby miało być tak, że pozostają VATy, PITy, akcyzy itd i dochodzi jeszcze
    dodatkowo pod. od nieruchomości to oczywiście byłoby to złodziejstwo.

    Fakt, ktoś inny to pisał.