  • Data: 2009-07-18 11:45:36
    Temat: Re: [press] Podatek progresywny zaskarżony do TK
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-18, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Pozostaje jeszcze kwestia inwigilacji.
    > Z baz podatkowych o ZUSowskich tzw. państwo ma chyba
    > najwięcej informacji o nas.
    >
    > Co do wyjątków:
    > - czy są dziś wyjątki dla chorych i kalek prowadzących DG i płacących pogłówny ZUS?

    Wpłaca się tak samo, ale PFRON zwraca część wpłaconych składek.

    > - czy są dziś takie wyjątki dla płacących abonament RTV,
    > podatek od psa, podatek od nieruchomości albo bułki
    > w sklepie (VAT)?

    Przy odpowiedniej grupie inwalidzkiej masz niższy abonament
    RTV. :) Co do bułek, to nie kojarzę.

    > - czy są dziś takie wyjątki przy załatwianiu spraw w wydziale komunikacji?

    No jak jesteś inwalidą i się tym pochwalisz, to generalnie masz
    pierwszeństwo w kolejkach. Ja się nigdy nie czułem w potrzebie
    tego użyć, ale może ktoś... :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl