    From: Marcin Będkowski <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: premia jak zachować więcej dla siebie
    Date: Mon, 20 Sep 2004 11:02:48 +0200

    /ciach/
    > Po prostu szukasz sposobu jak pańtwo orżnąć. Powinni ci zabrać tą premię.
    > Nie miałbyś problemu.

    Mylisz się, rżnięcie byłoby gdyby premia poszła "pod stołem". Podatek
    tak czy siak będzie zapłacony jedyne co to da się zaoszczędzić to zus ,
    a jaka będzie moja emerytura to już mój biznes. Zresztą nie widzę w tym
    problemu że szuka się sposobu aby zostawić jak najwięcej dla siebie.
    Parę miesięcy temu stanąłem przed dość skomplikowaną transakcją
    praktycznie w jednym czasie którą w skrócie można nazwać: transakcją
    kupna mieszkania potem zamiany własnościowego na spółdzielcze i
    sprzedaży własnościowego. Poszedłem do kilku notariuszy z zapytaniem ile
    to będzie mnie wszystko kosztować (łączne z podatkami). Powiem tak taksa
    była wszędzie taka sama, jednak niektórzy notariusze podeszli do sprawy
    bez wysiłku no i suma opłat było dość wysoka, tylko jeden z nich
    powiedział zastanówmy się najpierw jak zrobić, aby pan zapłacił jak
    najmniej. Wszystko oczywiście zgodnie z prawem no i wyszło jakieś 2 tys
    zł mniej. Ale ty pewnie nie skorzystałbyś z tej możliwości...

    Marcin Będkowski

    "Życie z bliska to tragedia ale z daleka to czysta farsa"