  • Data: 2004-09-20 12:43:11
    Temat: Re: premia jak zachować więcej dla siebie
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > najmniej. Wszystko oczywiście zgodnie z prawem no i wyszło jakieś 2 tys
    > zł mniej. Ale ty pewnie nie skorzystałbyś z tej możliwości...

    Sory ale to chyba inne sprawy. Co innego szukać sposobu na tańsze
    rozwiązanie problemu a co innego na nielegalne. Bo chyba jasne, że gdyby to
    było legalne to i powszechne.
    No ale w sumie to nie moja sprawa z drugiej strony.
    Wg stanu mojej wiedzy pracodawca nie jest w stanie ominąć składki od takiej
    kwoty.

    --
    PawełJ