  • Data: 2005-01-25 07:30:32
    Temat: Re: ponowne rozpatrzenie
    Od: "ksdrs" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Smereka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ct3fjq$sfs$1@news.onet.pl...

    >Wynika że korekty należało złożyć do nowego US. Jeżeli powodem odmowy było,
    to że nie są właściwi >miejscowo to trzeba było złożyć w nowym US i było by
    po sprawie. A ponowne rozpatrzenie spowodowało >odpowiedź j.w.

    No wlasnie najciekawsze jest to ze US za pierwszym razem odrzucil wniosek o
    stwierdzenie nadplaty poniewaz uznal ze nie nalezala mi sie (brak korekty
    PIT 11 itp). Nie bylo slowa o tym ze nie sa urzedem wlasciwym miejscowo.
    Izba Skarbowa tez sie do tego nie przyczepila polecila ponowne zbadanie
    sprawy.Dopiero wtedy US zauwazyl ze to nie ich broszka.

    ksdrs