  • Data: 2005-01-25 08:33:40
    Temat: Re: ponowne rozpatrzenie
    Od: "ksdrs" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ksdrs" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ct4s48$cc1$1@inews.gazeta.pl...
    > No wlasnie najciekawsze jest to ze US za pierwszym razem odrzucil wniosek
    > stwierdzenie nadplaty poniewaz uznal ze nie nalezala mi sie (brak korekty
    > PIT 11 itp). Nie bylo slowa o tym ze nie sa urzedem wlasciwym miejscowo.
    > Izba Skarbowa tez sie do tego nie przyczepila polecila ponowne zbadanie
    > sprawy.Dopiero wtedy US zauwazyl ze to nie ich broszka.

    Zastanawia mnie czy w takiej sytuacji US nie "zlamal prawa" wydajac decyzje
    i odrzucajac wniosek.
    Czy decyzja IS jest tak malo wazna ze mozna ja sobie po prostu "olac".
    Rozumiem ze moge miec pretensje do siebie (i biura rachunkowego ktory
    przygotowal korekty) o to ze nie zam ordynacji podatkowej ale takie
    dzialanie US jest dolikatnie mowiac dziwne.
    Mam 12 miesiecy w plecy i pewnie kilka nastepnych przed soba.

    ksdrs