    From: wojtek_himself <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: po co wprowadzac do ewidencji wyposazenia ?
    Date: Thu, 17 Jul 2008 09:13:34 +0200

    Witajcie,

    > Czyli nie ma "haka" na przykładową drukarkę, a raczej kupiony
    > do niej tusz - O ILE nie zostanie wykazane, że podatnik ten
    > akurat tusz zużył na cele osobiste :)

    To rozumiem ale kłoci mi się z tym:

    > Oczywiscie to NIE ZNACZY, że można tak kupiony tusz zużywać
    > na cele gospodarcze :P (przepis jest w art.23)

    A w art.23 jest ponad 60 podpunktow i przegladajac (pobieznie)
    namierzylem tylko pkt 49.
    Czy to miales na mysli?
    No to mozna ten tusz czy nie?

    > Ale wrócę z pytaniem: a jakby ten miernik był kupiony "nie na DG",
    > to akku do niego możesz zaliczyć w KUP czy nie (i dlaczego)?

    Patrząc na pkt.49 art.23 mysle ze tak o ile nie bede uzywal tego
    miernika z tymi akumulatorkami do celow osobistych. Chociaz teraz mam
    watpliwosci pkt.49 mowi o skladnikach majatku przedsiebiorstwa, a czy
    taki miernik kupiony nie na DG jest takim majatkiem?

    > Problem przekazania *bez kończenia DG* wyposażenia ewidencjonowanego
    > omijam szerokum łukiem ;)

    pewnie jest jakis powod :-)

    > Poniewaz w kwestii podatkow mozna mi wszystko wcisnac

    > To źle! ;)

    > [1] to przeczytasz te 4000 postów czy nie? ;)

    Przeczytam(lem) tylko te ktore odnosza sie do interesujacej mnie sprawy.
    Ja w ogole jestem zdania aby kazdy robil to co umie i na czym sie zna:
    ksiegowa - sprawami ksiegowymi, elektronik - elektroniką itd........
    Po to przeciez sa specjalisci. Sprawami podatkowo-ksiegowymi zajmuje sie
    tylko wtedy gdy zapala mi sie czerwona lampka ( a ta sie zapala ostatnio
    dosyc czesto).
    Ale mam uznanie dla ludzi ktorych pasjonuje jakis temat i go zgłębiają
    aż do pełnej jasności, prawda Gotfryd?

    Dziekuje za odpowiedzi!!!!
    wojtek_himself