    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: placic podatek czy nie placic
    Date: Sun, 03 Dec 2006 21:42:46 +0100

    Dnia 03-12-2006 o 21:22:54 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "t" <r...@o...pl> wrote in message

    > Ewentualne sankcj? to b?d? razem z odsetkami. I wystarczy, ?eby ju? na
    > starcie sie nie op?aca?o.

    Uszczuplenie rzędu minimalnego(19%*40zł=8zł), leciutkie wykroczenie.
    Oni nie zarabiają więc nie grozi im szacowanie przychodów tylko ew sankcje
    za nieodprowadzneie
    podatku. Sznsa na wpadke tez malutka, do tego mozliwe ze sedziowie sami
    powinni sieopodatkowac,
    a juz dam glowe ze nie wiedza jak to ma wygladac formalnie wiec tez nie
    beda chcieli sie wkopac.
    Jesli to można jakoś prosto zalegalizować to jasne że legalizacja(nie wiem
    pod jakie
    przepisy podlega takie coś), ale jesli trzeba tutaj sterte papierów
    przerzucać to
    IMVHO gra nie warta świeczki.