  • Data: 2006-12-04 13:19:18
    Temat: Re: placic podatek czy nie placic
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0612041036020.3132@athlon64...

    > Powiedzcie mi, kto z zacięciem wsadzający do więzienia sędziów, klub
    > i wszystkich dookoła, powiedział na początek że koszty delegacji
    > (a raczej ich zwrot) są dochodem?
    > pzdr, Gotfryd

    I masz rację, ale chłopaki sportowcy prawdopodobnie płacą diety :)
    Ja osobiście bawię się w sędziowanie sporadycznie i zawsze jest dieta +
    zwrot kosztów dojazdu.
    Oczywiście dostaję w lutym zwyle kilka-kilkanaście pitów 8b które ujmuje w
    zeznaniu rocznym, co jest troche upierdliwe bo związki i kluby sportowe
    potrafią się mylić w tych pitach a juz nagminne jest dostarczanie ich w
    marcu co zostawia mało czasu na poprawki i zazwyczaj musze się rozliczac na
    ostatni dzwonek
    Arek