  • Data: 2006-12-04 14:08:16
    Temat: Re: placic podatek czy nie placic
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.64.0612041036020.3132@athlon64...
    > Widzę wyraźnie słowo "delegacja" - nic nie widzę o wynagrodzeniu.
    > Przyznam że na księgologii klubów znam się jak na PK w ogóle,
    > czyli jak już pisałem - jak kot na kwaśmym mleku ;)
    > Ale... ale żeby delegacje były PRZYCHODEM?

    Jaka delegacja.
    Zobacz kto niby tą delegację wystawia i kto za nią płaci.
    Czyli jak ja przyjadę do ciebie i na papierku wypiszę sobie delegację (jako
    sędzia, osoba fizyczna zakładając, że bez DG), a ty mi dasz za to gotówkę do
    ręki i zatrzymasz sobie papierek to nie jest to wg. ciebie przychód?
    Czyżbyś został drugim Kołodką?