  • Data: 2006-12-04 08:10:08
    Temat: Re: placic podatek czy nie placic
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-12-2006 o 04:28:38 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "t" <r...@o...pl> wrote in message

    > razy ilo?ae s?dziów, razy ilo?c meczy.

    Zważywszy na ile osób to się rozkłada i przez ile lat góra nie wieszczę
    tutaj
    klęski.

    > a niby jak? S?dzia ma DG pod nazw? s?dzia?

    A niby jak dostniesz np kase zza granicy albo jesteś artystą to musisz
    mieć DG
    żeby płacić za siebie podatek? A jeśli dwie osoby bez DG podpiszą zlecenie
    to kto płaci podatek od tego?

    > no w?a?nie, dlatego w lutym zapytaj? si? gdzie jest pit?

    Najpierw mi powiedz jako co taka działalność się kwalifikuje wg ciebie.

    > tylko, ?eby potem w przysz?ym roku nie by?o postów pod has?em ratunku jak
    > si? z tego wykr?ciae.

    Jeśli będą to nie musisz odpowiadać na nie. A goście przecież rozumy mają
    i sami zdecydują co robic. Ja naświetlam tylko ew sankcje(a raczej ich
    brak).
    Ostatecznie każdy odpowiada za siebie.

    pozdrawiam