  • Data: 2006-12-03 20:25:20
    Temat: Re: placic podatek czy nie placic
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-12-2006 o 21:20:25 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "t" <r...@o...pl> wrote in message

    > ryzykowne za?o?enie.

    Niby tak, ja w swojej DG nie kombinuje bo nie chcę potem 5 czy 10 lat
    czekać aż moja koljka minie.
    Ale chłopaki zrobili sobie zawody, dla zdrowia, w ruch idzie 40zł,
    jakby to mieli formalizować to by życie im obrzydło.
    Wejdź do którejkolwiek szkoły z mini-ligą to zobaczysz że kasa tego rzędu
    wszędzie idzie w ruch i nikt się nie przejmuje jakimiś podatkami.

    pozdrawiam