  • Data: 2008-12-17 07:08:36
    Temat: Re: ograniczenie w kwartalnym rozoliczaniu VATu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 00:35:29 +0100, Tomek napisał(a):

    > ZTCW to to nie ma żadnego znaczenia - jak jesteś małym podatnikiem
    > to możesz się rozliczać kwartalnie i tyle.
    > Chyba że w ostatniej nowelizacji coś zmienili.

    Oj zmienili, zmienili.... Ale akurat nie w tej sprawie.
    Przede wszystkim dodali kwartalne dla niekoniecznie-małych.
    I teraz zagadka: spotkałem się, że stwierdzeniem, że z okazji tej
    nowelizacji także mali, którzy już rozliczali się kwartalnie muszą po raz
    drugi zgłosić chęć takiego rozliczania od stycznia 2009. Mnie to zgłoszenie
    nijak z ustawy nie wychodzi. Ale może ktoś się tu wypowie....