  • Data: 2008-12-17 00:22:38
    Temat: Re: ograniczenie w kwartalnym rozoliczaniu VATu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > Kwestia czy tam nie będziesz musiał się zarejestrować - np w Szwecji
    > nie ma zwolnienia podmiotowego i VAT płacisz od pierwszej korony obrotu.

    Zatem aby wykonać to najprościej i nie podpadać pod opodatkowanie za
    granicą, to musiałbym wykonać taką usługę, która w myśl art. 27 ustawy o
    VAT za miejsce świadczenia miałaby Polskę. A co z wysokością polskiej
    stawki VAT?

    Czy rejestracja w Szwecji (bo akurat o takie państwo mi chodzi) jest
    skomplikowana? Jeśli wiesz, to podaj, proszę, hasłowo czynności jakie
    bym musiał wykonać (o szczegóły mogę się dopytać kontrahenta na miejscu,
    tylko muszę wiedzieć o co pytać :)

    --
    Liwiusz