  • Data: 2008-12-17 07:58:53
    Temat: Re: ograniczenie w kwartalnym rozoliczaniu VATu
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-12-2008 o 00:46:33 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Czyli VAT-UE nie składam. A dochód opodatkowuje podatkiem dochodowym?

    Znowu poteoretyzuję - przychód w Polsce wynika z nieograniczonego obowiązku
    podatkowego, ale możliwe że umowa o unikaniu podwójnego opodatkowania ma
    też tutaj znaczenie żebyś w Szwecji nie musiał nic z tym robić.

    > Hm... A gdyby tak usługa została wykonana z terenu PL na rzecz
    > kontrahenta za granicą - czyli wspomniana już "konsultacja", ale przez
    > telefon. Jak wtedy z polskim VATem?

    Zależy co to za konsulatacja, tak jak Piotrek napisał art. 27 uptu
    ma decydujące znaczenie (czy raczej odpowiedni przepis dyrektywy, bodajże
    artykuł 56)

    Pozdrawiam,
    Tomek