  • Data: 2013-08-10 09:58:32
    Temat: Re: moze troche polityczne ale zdecydowanie tg
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 Aug 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail m...@m...od.wujka.na.g.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > zarzut równej wagi ale chyba powinien brzmiec trochę inaczej: dlaczego
    > przez 6 lat nie naprawili?

    To prawda.
    Ale trzeba by jeszcze przeliczyć średnią dla UE i sprawdzić, czy
    aby kolejne "usprawnienia" nie są pewną tendencją europejską.
    TEORETYCZNIE VAT powinien być podatkiem prostym i jednolitym... :>
    Ustawa o VAT powinna więc wypełniać "wzór Balcerowicza" i mieścić
    się na jednej stronie standardowego maszynopisu (tak, wiem, wymagałoby
    zniesienia kas rejestrujących).
    Chętni mogą sprawdzić jak to wygląda w praktyce :>

    > Przeciez wydaje sie to być bardzo proste: wez system podatkowy z krajów
    > pierwszej dziesiatki tego rankingu.
    > Skopiuj.

    Jest problem - w pierwszej dziesiątce większości tabelek "przeglądowych"
    na początku dokumentu jest dobrze, jesli jest tam jeden kraj z UE.
    Nie ma kraju UE który lapałby się na większość tych tabelek
    "w dziesiątce".
    Zgadza się?

    No i po skopiowaniu systemu jeszcze urzędników trzeba skopiować, bo
    inaczej system stanie. "niedasię" wedle działającego modelu, "zawsze
    robiliśmy to inaczej" :>

    pzdr, Gotfryd