  • Data: 2013-08-14 12:40:42
    Temat: Re: moze troche polityczne ale zdecydowanie tg
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    > prawo do poprawienia a nie likwidacji. I - w ostatecznym efekcie -
    > lepiej jest mieć zorganizowany związek negocjujący w zakładzie niż
    > słabo zorganizowany motłoch wywożący zarząd na taczkach.

    ... przeciwko uzbrojonym, opłaconym przez właściciela ochroniarzom? Ryli?

    Przyjmijmy wreszcie, że prawo własności jest prawem podstawowym.
    Świętym. Jeśli kupiłem plac, wybudowałem budynki za własne (bądź
    pożyczone na mój podpis) pieniądze, wstawiłem maszyny - to to wszystko
    jest MOJE i żaden nierób nie będzie mi dyktował warunków. Jeśli mu nie
    odpowiadają warunki, na jakich go tam wpuściłem/zatrudniłem - to WYPAD!

    Podobnie jak Ty, trochę (dziesiątków lat) już tutaj przepracowałem i
    jakoś-tak się złożyło, że nie znam wyjątku od reguły "działacz związkowy
    = nierób".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.