  • Data: 2013-08-20 10:40:42
    Temat: Re: moze troche polityczne ale zdecydowanie tg
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Aug 2013, adam wrote:

    > pamiętam dobrze pierwszą ustawę prof Modzelewskiego, było to jakieś kilka,
    > może kilkanaście stron A4,

    Z drugiej strony, była ona bardzo restrykcyjna.
    Można poczytać o procesach o ówczesne faktury.

    > dzisiejsza ustawa jest już całkiem grubą książką.
    > Ustawa Modzelewskiego może nie była z początku łatwa, była to zupełna nowość,
    > ale i tak jest wzorem przejrzystości w porównaniu z dzisiejszą.

    Podchodząc w ten sposób, to ja bym wolał jednak nie podlegać pod
    taki wzór. Profesor później dziwił się w massmediach, że skarbówki
    LITERALNIE stosują zawarte tam przepisy - oczekiwał najwyraźniej
    "chłopskorozumowej interpretacji", a okazało się, że ten tryb
    nie działa.

    pzdr, Gotfryd