  • Data: 2013-08-13 09:59:17
    Temat: Re: moze troche polityczne ale zdecydowanie tg
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Aug 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie przeglądalem. Kto z nam podobnych jest w czubie?

    Nikt.
    Tylko w jednej tabelce jest jeden kraj UE, to jest Irlandia,
    w kolejnych tabelkach spotyka się jeden lub dwa kraje europejskie,
    nigdy te same i nigdy nie wchodzące w skład UE.
    Na upartego można się upierać że np. Norwegia która jest tam
    w którejś tabelce "prawie należy do UE", bo podpisała pakt
    o wspólnej strefie celnej (czyli zasady cła i VAT mają takie
    same jak UE), nie zmienia to faktu iż żaden europejski kraj
    nie występuje choćby w większości "pierwszodziesiątkowych"
    tabelek.

    > Na to mam akurat prosty sposób (na poczatek) tylko ze Duda sie
    > przeciwstawia...

    Poproszę wersję Goethego, bo nie nadążam!

    pzdr, Gotfryd