    From: "PawelJ" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: minimalne wynagrodzenie?
    Date: Fri, 18 Jul 2003 08:09:38 +0200

    > W tej chwil nie mam zdania. Moze rano ?
    Wynagrodzenie za czas choroby liczysz jako srednia z 6 lub 12 miesiecy.
    Jezeli pracownik mial premie w poprzednich miesiacach to i tak bedzie to
    kwota wieksza.
    Kwota wynagrodzenia chorobowego nie moze byc mniejsza niz kwota najnizszego
    wynagrodzenia. Przy kwocie najnizszego wynagordzenia 800 zl najnizsze
    wynagrodzenie za chorobe nie moze byc mniejsze niz 650,32 zl.
    pawelJ