eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikupiłam od developera mieszkanie w 2001 i odliczyłam od podatku › Re: kupiłam od developera mieszkanie w 2001 i odliczyłam od podatku
  • Data: 2003-03-09 15:03:55
    Temat: Re: kupiłam od developera mieszkanie w 2001 i odliczyłam od podatku
    Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-03-07 20:13, Użytkownik Karol napisał:
    > Użytkownik "botwinka" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To co odliczylas od podatku jak nie mialas zadnego rachunku (faktury)?

    Uj, pisałam rozemocjonowana, to jak zwykle nie za bardzo dokładnie.
    Odliczyłam wyłącznie koszty zakupu mieszkania, a jako, że mieszkanie w
    statnie "surowym" to chciałabym jeszcze wrzucać w rzeczoną ulgę np.
    koszty parkietu, płytek, farb do malowania ścian itd.
    A, zdaniem US, nie mogę, bo tzw. duża ulga składa się z 3 rzeczy:
    budowlanej, remontowej i wykończeniowej (no, do zasiedlenia lokalu).
    Budowlana - ok; remontowa - nie nabyłam praw do tej ulgi, bo w 2001 jak
    kupowałam m-nie nie miałam żadnego rachunku na ww remont (to bym jeszcze
    przeżyła), ale dlaczego przepada mi ta na wykończenie lokalu przed
    zasiedleniem?
    Tego ostatniego nie rozumiem.

    --
    Pozdrawiam Botwinka