eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikupiłam od developera mieszkanie w 2001 i odliczyłam od podatku › Re: kupiłam od developera mieszkanie w 2001 i odliczyłam od podatku
  • Data: 2003-03-10 10:42:59
    Temat: Re: kupiłam od developera mieszkanie w 2001 i odliczyłam od podatku
    Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-03-09 20:20, Użytkownik KK napisał:
    > "botwinka" <b...@o...pl> wrote in message

    > No to po koleji.
    > 1. Przed zasiedleniem mieszkania masz do dyspozycji tylko dużą ulgę
    > budowlaną, w ramach której wrzucaasz wszystko: budowę/zakup mieszkania i
    > jego wykończenie.
    >
    > 2. Duża ulga budowlana skończyła się wraz z końcem 2001 roku.
    >
    > Wnioski.
    > Wszystko co kupiłaś pomiędzy początkiem 2002 roku, a datą zasiedlenia nie ma
    > od czego odliczyć.
    > Wydatków z tego okresu nie możesz niestety już dokładać do dużej ulgi
    > budowlanej, bo jej w 2002 roku nie ma.

    A nie ma czegoś takiego, że mogę odliczać do skutku? Do wyczerpania limitu?

    > Po dacie zameldowania się w lokalu możesz rachunki na wykończenie odliczać
    > od ulgi remontowej tzw. małej ulgi budowlanej.

    Po zameldowaniu/ po nabyciu prawa własności.
    A to co między odbiorem m-nia a aktem notarialnym przenoszącym na mnie
    własność też posżło się paść?

    Jasna ch*.* US w dzielnicy obok przyjmuje wersję, że jest OK, mogę
    odliczać a mój mówi, że nie.
    --
    Pozdrawiam Botwinka
    PS. nie pocieszyłeś mnie tym przykładem